12/10/2014

evin kızı dansa meraklı ise

Eğer dansa meraklı bir kızınız varsa ona dansla, bale ile ilgili bir şeyler yapmak boynunuzun borcudur.
İşte bu çalışma da bir anda oluştu. Önce kıyafetli askılar boyandı. Sonra onlara bir fon oluşturmaya karar verdim ve o anlarda kafamda ne oluştu ise fonun üzerine aktardım.

Hi,

It is very obvious that you paint something related to music, dancing if you have a teenage daughter, who adores dancing. So this is one of things that appeared at the moment that decision was made. I used soft colors as she has almost white wall in her room. Believe me she used to have a lot of things on the wall and everywhere in the room. But now after her room is painted she wants to be very simple and have less things around. I think she is growing...


4 yorum:

  1. Çok güzel çok şirin olmuş, güle güle kullansın kızınız :)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlu exclusive design11 Aralık 2014 18:28

      cok teşekkürler..

      Sil
  2. tüm paylaşımlarınızı keyifle okuyorum yaptıklarınıza bayılıyorum.Bu askı da çok cici olmuş elbise askılığa fon yapıp biraraya getirme fikrinizi çok sevdim ve hemen çaldım kızlarımın odası için istiyordum boyamak nicedir, harika olmuş sizinki elinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlu exclusive design11 Aralık 2014 18:29

      güzel düşünceleriniz için çok teşekkürler. İnşallah kızınızda beğenir siz yapınca.

      Sil