11/29/2014

en sevdiğim köşem haftası - my favorite corner week

Mutlu haftasonları herkese,

Bir yılı daha geride bırakmamıza az kaldı. Bakıyorum her blog da tatlı bir yılbaşı telaşı var. Herkes bir şekilde evini yeni yıla hazırlıyor. Yeni yıla girmeden ben de sevdiğim arkadaşlarımdan bir istek de bulundum ve her birinin evinde en çok sevdiği köşelerini resimleyip bana yollamalarını istedim. İşte ilki ile başlıyorum.
Burası öyle bir köşe ki yıllanmışlığın, okuma zevkinin bütünleştiği bir yer. Bu evde aile yadigari o kadar çok şey var ki. Herhalde her bir parçanın dili olsa neler anlatır diye düşünüyorum.


Hi bloggers,

As far as I can see from all of your blogs festive season started and most of you are trying prepare your home for x-mas and new year. This is such a bright and jolly time of the year for all of us. So I thought I would ask from my good friends to share their favorite corner in my blog. Here is the first one. This house is based in Istanbul and has a lot of antique pieces from the family. My friend is such a lucky person to keep these elegant pieces.

Have a great day.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder