11/06/2014

Renklerle oynamak

Hayatımızın tüm dönemlerinde hep iki renk vardır. Siyah ve Beyaz. Renk seçimimizi kişiliğimiz, aldığımız eğitim hayata bakış açımız, duruşumuz ve düşünce tarzımız belirler.. Buna göre hayatımızın bazı dönemlerinde siyah rengi çok kullanırız hayatımızda. Giydiğimiz kıyafetlerde, araba seçimimizde, eviminizin dekorasyonunda. Kararlarımızda bile beyaz veya siyah renk vardır. Hatta yaşımız ilerlediğinde bir bakmışız siyah yerini beyaza bırakmış. Umarım hepimizin hayatında beyaz ve güzel renkler daha çok yer alır.

Ben de yaptığım çalışmalara daha dingin renkleri katmayı seviyorum. Yani renk beni dinlendirmeli  ama aralara biraz beyazı fazla katmalıyım.

Etrafımıza sadece bakmamalıyız, görmeli, farkına varmalıyız ki tek düzelikten kurtulalım. Kurtulalım ki içimiz kararmasın. Hiç bir şeyi de fazla ciddiye almayalım.

Güzel günler diliyorum hepinize.



There are always two colors in all periods of our lives. Black and White. Colors our selection of our personality, our educational approach of life, determines our attitude and our way of thinking .. Accordingly, we use some very black period in our lives. The clothes we wear, our choice of car, in  home decoration. Even our decisions are white or black. Take a look at our age we're even scroll left when replaced by black to white. I hope all of us  gets more  white color and beautiful colors in our lives.

I love to add more serene colors. So I need a little white color, too.

We should not only look around we must see so that we don't get blanked and also do not seriously  take anything too much.

I wish you all good days.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder