5/12/2014

yürüyüşte yakaladığım kareler- just some shots from the nature

Dün havanın bir açıp bir kapadığı saatlerde biraz yürüyüşe çıkmıştım. Bu yıl ilk defa bahçemdeki çimlerin arasında biten ufak ufak mantarlar vardı. Her seferinde bunları kesiyoruz ama gene bitiveriyorlar. Neyse yürüyüşteyken bir baktım ki bu mantarlardan ağç diplerine yakın bolgelerde sürüsü ile. Daha önceki yazılarımda da bahsetmiştim. Bu ilkbahar değişik olaylar yaşadım. Birden bire fazlası ile kelebek sürüleri, ardından arılar şimdi de bu mantarlar....

Resimde de görüldüğü üzere ölenler sanki yakılmış gibi.. Doğa ne kadar garip. Ne kadar değişik bitki türleri oluşuyor ve birden yok oluyor.

This weekend weather was not very clear but I still wanted to have a walk.. While walking I have notice these small corks (mashrooms) very close to the trees. I have also notice these plants in my garden recently and was unable to get rid of them. Very suprisingly this spring I have seen a lot of butterflies, which had lovely colors, then bees and now corks (mashrooms). Very strange nature.


Bunlarda renk çümbüşü... These flowers have such a beautiful colors.
Herkese mutlu haftalar diliyorum,
Wish you a happy week.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder