5/24/2014

hayallerimize yer açalım...


Herkese merhabalar,

Hepimizin hayatında yapmaktan hoşlandığı şeyler var belki bazılarımız gerçekten bunlarla uğraşıyor ve bunu meslek haline bile getirebildik. Benim için çizmek, boyamak ve yaratmak her zaman büyük bir tutkuydu ama  bambaşka konular okudum üniversite de ve ancak şimdi zaman ayırabiliyorum sevdiğim şeyleri yapmaya.

Sözü nereden nereye getirdim.. Zara Home 'da gezerken gördüğüm beyaz nihaleleri hemen bir yerlerde kullanmak istedim. Sonra işte sonuç:
 Yaptığım şey seçtiğim MDF objeye hiç bir boya sürmeden direk dekopaj resmi yerleştirmek ve ince zımpara ile kenarları, bazı yerlere derin girerek soymak. Sonra da beyaz su bazlı boya ile eskitme. Zara Home nihaleleri de ortalarına oturtmak.


Hi dear bloggers,

Recently while looking around at Zara Home shop I have noticed these two white trivets and said to myself that I needed to use these items somewhere for decorating. Here is the result.

Have a nice weekend.
İyi hafta sonları herkese...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder