10/12/2014

Ekim ayının ilhamı - October inspiration






Merhabalar herkese,

Oldukça yoğun geçen Eylül ayından sonra belki de sonbaharın en güzel ayı Ekim'i bile yarıladık. Şu günler benim için çok hareketli geçti. Evi boyattım ve gözüme fazlalık olarak gözüken çok şeyi paketleyip tavan arasına kutulara kaldırdım. Duvarlardaki tabloların çoğu kalktı. Kullanmadığım ama dolaplarımda (özellikle de mutfak dolaplarında) fazla yer kaplayan her şey kalktı. Şimdi yavaş yavaş kıyafetleri de halletmeye çalışıyorum. Yani anlayacağınız tam bir kışa başlangıç temizliği yapıyorum. Galiba ruhum gibi artık evi de iyice sadeleştirdim. Ohh şimdi temizlik daha kolay, hareket imkanı fazla evin içerisinde.

Bunları yaparken bir baktım sonbahar ve kış renklerinin hakim olduğu ufak tefek süslerimin olduğu kutuyu da kaldırıyormuşum. Tabii hemen onlar tekrar çıktılar.

Hepinize mutlu Pazar günü dilerim.. 


Hello friends and happy Sunday to all,

We are in the middle of October and I was busy with house painting and make my home clean and ready for winter. I was quite sure that I should get rid of  a lot of things from the house or pack them and put in the attic. Specially the big framed dark color paintings. Now I am planning to clean up most of my unused cloths and give them away to the charities. I think I am trying to make my home as simple as my soul.

While doing this I found some autumn and winter garlands in the loft. So decided use as decoration as usual.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder