6/18/2014

biraz eğlence

Biraz eğlence, biraz şımarıklık. Arada yapılası tatlı kaçamaklar, alışverişler.
Ben de bir kafede yemek yerken promosyon 6 şişe kola alana kova hediye misali. Zero'ları topladım ve bu sevimli kovayı kaptım. Çılgın mıyım acaba?


Sometimes it is such a fun to collect boxes, buckets etc from promotions. Here, I was sitting in a coffee shop and offered to have six bottles of zero / coke in order to get this ice bucket. This will be used in the garden definitely in order to keep cans cold. 

2 yorum:

  1. ooooyyyyy nerde bu cafe bana niye denk gelmez sırf bu kova için bir kasa alırdım ben...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlu exclusive design20 Haziran 2014 07:51

      Hahaa çok tatlısınız Ezem hanım. Timbo Cafe, Ankara. Gerçekten çılgınlıktı benim yaptığım ama dayanamadım.

      Sil