6/28/2014

bir Green Gate çılgını daha

Neden dur diyemiyorum şu gördüğümü alma hissine ? Hele ki bu bir Green Gate markası ise. Var olandan bir daha bir daha. Bu bir şımarıklık mı yoksa psikolojik olarak tatmin mi bilemedim? Çoğumuz da bilemiyoruzdur herhalde.

Hele ki işin içerisine mavi renk girmişse kimse beni tutamıyor. Denize olan hasretim herhalde....

Kahvenin yanında güzel bir çikolata ve bahçeden harika bir gonca gül. İşte mutluluk size.













I wonder if you are like me. Sometimes I cannot say 'stop it', I mean to buy things seen in the first place. Specially if it is 'Green Gate' brand kitchen utilities, glasses, jars, etc. Maybe being spoiled or kind of satisfaction. Here again my favorite color blue. (reminds me seaside maybe)
Nice taste chocolate & a nice color rose accompanying each other.

Enjoy your weekend.


3 yorum:

  1. Durduramıyorsunuz çünkü çok güzeller :) Çok güzel bir keşif oldu blogunuz. Pek sevindim :)
    Mutlu haftalar şimdiden.

    YanıtlaSil
  2. mutlu exclusive design30 Haziran 2014 08:20

    Teşekkürler Merve Hanım. Size de mutlu haftalar.

    Senem

    YanıtlaSil
  3. çok güzeller iyi ki almışsın:)Güle oynaya kullan

    YanıtlaSil