11/01/2013

beyaz ve lacivert... white & navy blue are my favourite

Yılbaşı yaklaşıyor ben de biraz yılbaşını hatırlatır diye dekorasyonda en sevdiğim iki renk lacivert ve beyaz objeler paylaşayım dedim. Biraz yılbaşı havası var ama değil mi?.

There is almost two months to welcome 2014 but still I cannot feel it.  Since white and navy blue are my favaourite colours in decoration I want to share some of my favourite interior object as reminded me xmas and new year.

Bu kitaplar benim için çok özel. En üsteki Fransız şarabı severler için bir rehber kitap. Bunu İstanbul'da babamın kütüphanesini karıştırırken buldum ve hemen aldım. 
Ortaki Almanca olan çok çok eski ve anısı olan bir kitap. Rahmetli kayınpederimden, benim kendisini tanıma imkanım olmadı ama bu kitabı bir tesadüf rahmetli dedemin yabancı yayınlar satan dükkanından en azından 50 sene önce almış.   
These books are very special for me. The top one is from my father's library as 'The Wine Guide to France' it is a really guide book. The second one is in German and from my father inlaw who has passed away. He has bought this book from my grandfather's book shop by chance at least 50 years ago.
I believe in my next post I will be able to share my new wood painting object.
Wish you all a Happy Weekend

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder