10/07/2013

mutlu haftalar



Aydınlık ama biraz soğuk bir Ekim günü. Güneş çok güzel parlıyor ama bu parlaklığı acaba biz  hanımların yüzlerine de vurabilecek mi? Zaman  akıp giderken bizlerde bıraktığı izler ışıkla birlikte yok olabilecek mi? Benim hiçbir zaman yaş takıntım olmadı. Ben neysem oyum. Bana göre her yaşın bir güzelliği var. (klasik bir cümle ama) Zamana teslim olmak yerine beni mutlu eden uğraşlar bulmayı, olumlu düşüncelerle günüme başlamayı ve hafta da en az iki gün spor yapmak için büyük çaba sarfeden (ama kilo vermekte zorlanan), hayatı akışına bırakmaya çalışan biriyim. Ama  'KOVA' kadını yanım ise içimdeki uçuk kaçık hal arada bir öne çıkabiliyor. Yeni yerler, yeni keşifler, yeni insanlar tanımak gibi. Yani ben bir yanı gittikte sadeleşen diğer yanı ise yeni şeyler yapmak, yaratmak isteyen biriyim.
İyi ki bloglar ve blog arkadaşlıkları var. Bu sayede aynadaki yansımamızla uğraşmak yerine iç dünyamızı daha nasıl güzelleştirip zenginleştirebiliriz diye düşünüp duruyoruz.

Hepinize mutlu haftalar diliyorum.


2 yorum:

  1. Evet değil mi? Bazen insan günlerce evden çıkmasa bile bir çok hayata dokunuyor, dinliyor, anlatıyor, kendini ve zamanı unutuyor..İyi ki var..

    YanıtlaSil
  2. senemcim ben de mutlu haftalar diliyorum, resimler super. lemoncelladan isterimm.svglr.

    YanıtlaSil