9/13/2013

bir tepsi daha...

Bu yaz pek  boş durmadım aslında.. Gene bos zamanlarımda bir şeyler üretmeyi ihmal etmedim. Bu tepsiyi Bodrum'da yaşama kararı alan arkadaşım için yapmıştım.

This summer I tried to create new things as long as time permited me. This tray is one of them, which I have given as present to my friend. My friend decided to live in Bodrum, South Cost of Turkey. 
 Rengi nasıl elde ettiğimi sormayın. Ben bile şimdi hatırlayamıyorum. Gene bir kaç renk karışımı..

Don't ask how I created the colour. I even cannot remember it. Mixture of some 'FolkArt'
colours.
Sonra tepsinin dış çevresine stencil ile kelebek çalıştım.

After couple of painting work, I used my butterfly pattern stencil and the colour 'white'.
 Resimleri kesip iç cephesine yerleştirdim.

Then I put the decopage picture chosen and couple of very light white brush touch.
 Dışına da koydum aynı resimlerden..

I also put same pictures outside of the tray.
Hafif beyaz boya ile eskitme ve kurdele ile son dokunuş süsleri.

At last, white and red coloured ribbon for final ornament.
Keyifle kullanmasını dilerim. 
Hope she enjoys using her tray.
Thanks for visiting my blog.

6 yorum:

  1. Çok iç açıcı bir renk kullanmışsın. Ben de karıştırıyorum böyle 2-3 rengi ama sonra aynı tonu bir daha yakalamak mümkün olmuyor tabii :)
    Yalnız rengi değil,seçilen dekupaj kağıtları stencili ile harika bir tepsi,ellerine sağlık !

    YanıtlaSil
  2. her zamanki gibi çok zevkli

    YanıtlaSil
  3. mutlu exclusive design13 Eylül 2013 15:52

    Colette teşekkürler güzel yorumların için.

    Senem

    YanıtlaSil
  4. mutlu exclusive design13 Eylül 2013 15:53

    Thank you Betül...

    YanıtlaSil
  5. Zarif bir tepsi olmuş,renk uyumuna bayıldım.

    YanıtlaSil
  6. mutlu exclusive design13 Eylül 2013 20:42

    Teşekkürler Evy Craft.

    YanıtlaSil