3/06/2013

yeni bir atölye projesine başlanıldı....



Herkese mutlu bir hafta ortası diliyorum. Sizler de benim gibi Pazartesi sendromlu iseniz anlarsınız beni.Uzun bir aradan sonra atölyeye dönüş çok iyi geldi heleki havalar biraz güzelleşmeye başlayınca ve baharın habercisi gibi kuşlar cıvıldamaya başlayınca demeyin benim keyfime. Verseler tüm evi bile boyayabilirim. Bu hafta biraz ufak mutfak objeleri ile işe başladım. Şimdilik sizlerle boyanmış ve süslenmeyi bekleyen peçetelik ve onun yan süslerini paylaşıyorum.
Seçtiğim baz renk ekru tonlarında bunun üzerine rölyef ile desen çalışıp vazgeçemediğim cupcake resimlerle bir komposizyon hazırlayacağım.
İşte kullanacağım yeşil ton. Bu rengi çok seviyorum. 'Folkart 478 Lime Yellow' bunu rölyef için seçtim bakalım bittiğinde nasıl olacak?
Bunlarda vazgeçemediğim cupcake desenlerim...Büyük bir olasılık ile bitmiş halini haftasonu sizlerle paylaşacağım.
Sevgi ile kalın,


3 yorum:

  1. imkanı varsa cupcake desenlerni nerdend bulduğunuz yazabilirmisiniz.. çok güzellermiş.. eminim objenizde harika olacaklar..

    YanıtlaSil
  2. mutlu exclusive design6 Mart 2013 16:06

    Merhabalar,

    Adınızı veya email adresinizi/blog adresinizi bırakmadığınız için buradan cevap atıyorum. Umarım okuma fırsatınız olur. Tüm malzemelerimi 'Atölye Beyaz'dan temin ediyorum. Atölye Beyaz- Ümitköy Ankara.

    YanıtlaSil