3/29/2013

tik tak, tik tak....

Herkesin bir saati olur da benim olmaz mı? Aslında rengi farklı olacaktı ama geçen hafta atölyede istediğim gibi olmadığı için toptan renk değişimine uğradı.
Hafif kenarları mum ile eskittim ve üzerine atölyedeki harika stamp'lerden bir çalışma yaptım. Saatte rakam istemediğim için sadece temel rakamları kelebek yaptım. İşte sonuç.
 Kelebekleri slikon tabancası ile 12-6-9-3 şeklinde yapıştırdım.
 Ama en güzeli, tabii ki bana göre bu stamp'ler...

Herkese mutlu hafta sonları dilerim.

5 yorum:

  1. Ellerinize saglik,stamplar harika gorunuyor...

    YanıtlaSil
  2. Cok cici olmus iyi gunlerde kullanin...

    YanıtlaSil
  3. mutlu exclusive design30 Mart 2013 09:56

    Çilekli mektubum teşekkürler. Ben de zaten stamp'ler ugruna yaptım...

    YanıtlaSil
  4. mutlu exclusive design30 Mart 2013 09:56

    Teşekkürler Ferda. Beğendiğinize sevindim.

    YanıtlaSil
  5. saat şahane olmuş , ellerinize sağlık . bayıldım

    YanıtlaSil