12/07/2010

yeni blog design'ım

Herkese merhabalar,

Felaket bir hafta sonundan sonra nihayet blog'uma dönebildim. Herhalde hanımların en haz etmedikleri iş evlerinde çıkabilecek tadilat olaylarıdır. Evet Cumartesi akşamı mutfağımı sular bastı. Hem de elektrik prizinden sular şarıl şarıl akarak! Ve ben de uyurken. Yani sözün kısası hem ölümden döndük hem de başıma işler açıldı. Neyse artık.. Fayanslar kırıldı. Yeniden sıva yapıldı ama daha iş bitmedi. Buna da şükür çünkü evin her tarafını da basabilirdi sular.

İnanın 'hobibox' Afet Hanım'ın blog'umda yapmış olduğu değişiklikleri bile tam yaşayamadan. Umarım sizlerinde hoşuna gitmiştir. Afet Hanım sizlere bu koşuşturmalı günlerinizde bana da zaman ayırabildiğiniz için çok teşekkür ediyorum. Ellerinize sağlık tam benim renklerim oldu şimdi.. Eee her işi bilenine bırakmalı değil mi?

Afet Hanım çokkk teşekkürler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder