12/14/2010

güzel bir güne başlangıç

Herkese merhabalar,

Sizlerle bu sabah erken saatlerde bir aile dostumdan Hamburg'dan gelen bir e-mail'i paylaşmak istedim. Beni o kadar çok duygulandırdı ki anlatamam....


'Merhaba Sanem ben Ayse sitene bayildim ,cok seker olmus . Mutlu limanina benide tanik ettigin icin sana cok tesekkür ederim . Bilmedigim bir sehirde yalniz basina dolasirsin,ve tam gördügün seyler ne kadar güzel olursa olsun ,yorgun düser ve hayati sorgulama hislerin depresir.Ve bir banka oturup.....,Tam o anda basinda biri dikilir, ve sana kocaman gülümser ve sana derin ardic kokulu bir nefes verir ve hayat cok güzel dedirtir .Bu duygulari Yasadim..Muzikler,tartisilmaz yazilarin ve resimlerin firindan yeni cikmis babaanne,kurabiyesi tadinda sicacik.SEVGILER.....kendine böyle davranmaya devam etmen dilegigle.Ayse ilgac.'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder