1/10/2016

Bir ters bir yüz

Güzel bir Pazar günü herkese,

Solak biri olarak dün ani bir kararla örgü öğrenmeye karar verdim. Geçenlerde internet haberlerinde görmüştüm. Dr'lar özellikle de operatör dr'lar ameliyathane önünde örgü örüyorlar. Hem el kaslarını hem de beyin fonksiyonları için ço iyi imiş örgü örmek. Benimkisi biraz kafa dağıtmak...


Önce dümdüz bir şeyler yapmaya çalışıyorum. Çok düzgün değil ama elim alışınca herhalde daha iyi olur düşüncesindeyim. Ne yapalım herşeyin bir başlangıcı vardır. İlk işlem atkı. Renkleri gri ve mürdüm tonu seçtim. Şiş ise en kalınlardan kolay örebiliyim diye. 8 numara.

İşte Pazar günü sakinliğine iyi gelir düşüncesindeyim.

Hi everyone,

Yesterday I suddenly decided to learn knitting. As I'm left handed I thought it might be a bit difficult for me. However after seeing all wonderful colours I said 'go for it'. Well as it is seen it is a very very simple pattern I do. Hopefully I will be better. If any of you have a good knitting websites please share with me.

Wish you all restful Sunday.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder