3/27/2015

yeni denemeler..

Atölyede değişik bir çalışma yaptım. Cama rölyefle stencil çalıştım. Biraz zor bir işmiş. İki bardağımı hallettim ama bunlar fena olmadı gibi. Tavsiyem denemek istiyorsanız düz bir cam tabak veya servis tabağını seçin. Sonra bardak, kavanoz yaparsınız. Ben direk cam bardak ile başladım ve zorlandım.



Happy Friday to everyone,

Today I wanted to share one of my new tries in the work shop. Relief work with stencil on glass. As my glasses are rounded it was a bit difficult tries for me. But at the end I really enjoyed my work. The best thing with this work is you can have your glasses washed in dishwasher. It is a magic glass etching cream that I used.

Hope you also like them.

1 yorum:

  1. Çok güzel olmuşlar, cam vazom var bir tane hemen denemeliyim, çok beğendim :)

    YanıtlaSil