8/18/2014

mutfaklarda mavinin dayanılmaz hafifliği


Mavinin insan psikolojisi üzerinde her zaman yapıcı bir etkisi olduğunu hepimiz biliriz. Heleki mutfağınızda mavinin tonlarından bulunursa herhalde hiç çıkmak istemezsiniz oradan. Ben vallahi çıkmam herhalde.
Hi everyone,
We all know that color 'Blue' has a strong affect on human's life. Specially if your kitchen has such a nice blue color furniture and/or, mugs, dishes etc you would live there forever. Well, it is for sure that I do.
(photos from AllHomeLiving)
 
Have a wonderful week all.


4 yorum:

  1. Sevgili Senem hepsi birbirinden güzel Maviyi bende çok sevenlerdenim. İnsanın ruhunu deniz kadar rahatlatan bir etkiye sahip bence .. Ben de sizi naçizane bloğumda görmek isterim..kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Şükran Hanım... Ben de merakla izleyeceğim blog'unuzu.

      Sil
  2. Mavinin gerçekten huzur veren bir etkisi var, bir kaç tabak ve fincan bile olsa maviyi kullanmak lazım, çok güzel göerseller paylaşmışsın, sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Hülya. Ben bir mavi delisi olduğum için sizlerle de paylaşmak istedim.

      Sil