4/01/2014

atölye günlerine dönüş- back to workshop

Uzun zaman olmuştu atölyeye uğrayamalı, işlerimin yoğunluğu, koşuşturmalar. Ama ben anladım ki olmuyor elim boyalara değmeyince, atölyenin havasına girmeyince.. Tekrar açılışı 2 pano ve bir anahtar süs ile yapıyorum. Ama daha işin başı yani boyama sırası. Nelere mi olacak? Bitince paylaşacağım..

 Önce çukulata kahvesine boyadım objeyi. Zımpara tekrar boya.. ve mumladım.
Sonra sevdiğim Italian Sage renk sürdüm. Bir iki kat kapanana kadar. Sonra mı? Bir dahaki yazımda...

It was such a long time that I haven't been to my workshop. Busy and busy. But eventually I have realized that I needed to paint and create something. So I started work on two different objects now. Key and 2 panels. I just want to share the first step,which is painting of my work for time being. In my next posts hope to share the final steps.
Sevgi ile kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder