12/11/2013

mumlarla çeşitleme - candle variation

Bugün kafamı bile uzatmadım dışarı. Evde yapılacaklar vardı. Hava o kadar ayaz ve dondurucu ki hep dışarıda çalışanları, evsiz çocukları ve sokaklardaki hayvancıkları düşündüm. Ve şükredecek çok şey olduğunu biliyorum. Evin yapılacakları bitince yılbaşı için tavan arası kutusunda bulduklarımı fotoğrafladım sizler için. Ne kadar çok mumum varmış meğer. Bun ufak zeytin şeklinde olanları buldum tavanarası kutusunda. Tavanarası değince bugün aklıma çocukken çokça okuduğum Ayşegül serisi geldi. Resimli kitapçıklarda bilmem hatırlar mısınız Ayşegül ve arkadaşları tavanarasına çıkar ve sandıkda buldukları ile oynarlardı. Kıyafet baloları, tiyatrolar.... İşte ben de Ayşegül gibi buldumcuk oldum mumları görünce.
Today is bloddy cold in the town and I had lots to do at home. It is really cold and I always think about homeless children, people working outside and street animals.
Anyway as time has gone I have found different type of candles in attic and decided to have couple of shots for you . Hope you like it.



Görüşmek üzere...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder