8/12/2013

mutfak için askılık

Merhabalar tekrar,
Bayram süresince vakit buldukça bahçede kurduğum atölye ile birşeyler üretmeye çalıştım. İşte onlardan bir tanesi.. Ne ararsanız var çalışmada. Dekopaj, yağlı boya eskitme, stencil çalışması.
 Ortadaki cupcake aslında daha önce yaptığım 'Kitchen' yazısının süsü idi. Ancak 'Kitchen' ufak bir kaza sonucu kırıldı ve bu süsler geriye yadigar kalınca ben de bu şekilde değerlendirdim. 
Bu arada bugün 'Elysium' filmini görmeye gittim. Judi Foster sevdiğim bir artist. Film de güzel, görülesi bir film. Tavsiye ederim.

3 yorum:

  1. ellerinize sağlık çok hoş bir çalışma olmuş iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  2. mutlu exclusive design13 Ağustos 2013 19:10

    teşekkürler dishekuş.

    YanıtlaSil



  3. Ben de çok özledim ahşapla uğraşmayı ama seninkiler çok zevkli

    YanıtlaSil