4/15/2013

Sakin ve güzel geçirilmiş bir haftasonu haftaya güzel ve dingin bir enerji ile başlamanızı sağlar.. Umarım herkes için bereketli bir hafta olur. Dışarıda hava çok ıslak ama güzel. Aslında Nisan ayı bereketli bir ay. Tüm tohumlar çiçek açıyor bunu izlemek harika. Arılar baktim ki piyasaya çıkmışlar. Doğanın dengesi diyorum. Çiçeklerin üzerinde dolanıp duruyorlar. Haftasonu çiçek pazarıma uğramıştım. Duvar kenarları için birşeyler bakayım diye. Ama karanfilleri görünce dayanamadım. Çatı arasına attığım sepetimi çıkardım ve hemen değerlendirdim. Çok seviyorum karanfilleri çok uzun dayanabiliyorlar.
Bahçemin girişine tekrardan diktiğimiz leylaklar patlamaya başladılar bile. Ama bu güzel görüntüleri çok sürmüyor. Gene de mor ve yeşil rengin ahengi super bence.
Herkese mutlu haftalar,

1 yorum:

  1. Sende sezonu açmışsın Senemciğim, gelince görürüz bu güzellikleri:)

    YanıtlaSil