5/03/2012

blog ödülleri yağıyor...





Yıllar sonra birbirimizi bulduğum sevgili arkadaşım 'Lezzetli Sanatlar' blogunun güzel ve hamaratlı sahibi Pırıl bana bu ödülü göndermiş. Nasıl mutlu oldum anlatamam. Ben de bu güzel ödülü blog dünyasında yazılarını okumaktan keyif aldığım ve yarataıcılıklarını koyan blog arkadaşlarıma vermek istiyorum. Bunu sizler de yapabilirsiniz. Bu arada bu güzel dostluğu başalatan Fake Neuron' a da sonsuz teşekkürler.

Yapmanız gereken blog arkadaşlarınızı seçip onların bloglarını zıyaret edip hediyenizi bırakmanız ve blog dünyası ile ilgili bir kaç düşüncenizi paylaşmanız.

Sevgili Pırıl sana çok teşekkürler.

* İlahi Tatlar - Sevgili Berrin
* Evimi Seviyorum - Sevgili Collette Hanım
* A Houseful of Hapiness- Sevgili Dolunay Hanım
* Atölye Beyaz -  Çağla- Mehtap Hanım ve sevgili Yasemin Hocamız

Bloglar insanların içlerinde yaşattıkları duyguları, yaratıcılığı ve herşeyden önemlisi birşeyler paylaşabilmeyi gösterdi hepimize... Tüm blog dostluklarının devamı dileklerimle,



3 yorum:

  1. Ah Senem hanım....
    Ne diyeceğimi bilemiyorum.
    Çok çok teşekkürler.
    Ne güzel dostluklar kurmuşum,kurmuşsunuz.
    Tekrar teşekkürler ve kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Blog dünyasının güzel dostluklar kurmama neden olmasının yanında böyle güzel sürprizlerle günümü aydınlatması da beni çok mutlu etti . Size çok teşekkür ederek ödülümü kabul ediyorum. Sevgiyle kalın !

    YanıtlaSil
  3. senem cim blog ödül listesinde ismimi görünce çok mutlu oldum teşekkür ediyorum:))

    YanıtlaSil