3/14/2012

ikizlere pano


Bu sıralarda ailede hafif bir tatlı telaş var. Kardeşimin ikiz kızları geliyor. Aslında Haziran'da doğacaklar ama ben de bir hala olarak heyacanla onlara birşeyler yapmaya çalışıyorum... Duvarlarına ufak iki pano hazırladım.Daha elimde bir kaç iş daha var. Sırayla geliyorlar. Bu panolar çok sade sadece dekopaj resim çalışması ve üzerine de biraz mozaik çalışmasından ibaret. Belki mozaik çalışma resimlerde pek belli olmuyor olabilir. Bir de panonun etrafına atölye de fisto geçireceğim.

2 yorum:

  1. Bu hali ile bile çok güzel ama, fistolanınca daha yakından fotoğraflar da bekliyoruz, şu mozaik işini tam anlayamadım da, ama çook güzeller, sağlıkla gelsin bebişler ve keyfini çıkartsınlar inşallah, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Şanslı ikizler.Panolar çok güzel olmuş ,sizinde şimdiden gözünüz aydın.Ama mozaikleri fotoğraflarda seçemedim.

    YanıtlaSil