12/03/2011

ufak ayrıntılar

Resimdeki sepet aslında benim eski ekmek sepetimdi ama şimdi yılbaşı için kullanıyorum. İçerisinde bazılarını kendimin kuruttuğu ve bazılarını da yurtdışından hazır olarak aldığım limon, nar, kestane gibi meyve ve yemişler var. Ayrıca gene tavanarası kutumda bulduğum bir iki adet yılbaşı süsü ve tabii ki kırmızı mum var.

 

 

 

 


Bu da son seyahatimde aldığım ve kızkıza içmek üzere sakladığım hafif içkilerim... Ama asıl sıcak şarap hazırlayacağım kız kıza toplandığımızda içmek üzere.. Elimde çok güzel bir tarif var sıcak şarap için yıllar önce Finlandiya Havayollarının bir davetinde içmiştim ve onların hazırladığı tat çok hoşuma gitmişti. Tavanarasından o tarifi de çıkarınca sizlerle paylaşacağım.
 
Posted by Picasa

8 yorum:

  1. Senemciğim, ne zaman parti? Ben o tarifi istiyorum acilen:))

    YanıtlaSil
  2. Ne hoş bir sepet düzenlemesi, ne kadar zevk sahibi olduğun belli oluyor hemen :)

    YanıtlaSil
  3. Senemcim ben bu tavan arası ganimetlerine bayıldım, sepetin harika olmuş, kurutulmuş objeleri ben de çok severim. Ellerine sağlık. Sıcak şarabı 4 gözle bekliyorum....

    YanıtlaSil
  4. mutlu exclusive design3 Aralık 2011 19:33

    Sibel yakında blog da olacak şekerim...

    YanıtlaSil
  5. mutlu exclusive design3 Aralık 2011 19:33

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. mutlu exclusive design3 Aralık 2011 19:34

    Banu hanım teşekkür ederim güzel yorumunuz için... Seviyorum bu işleri.

    YanıtlaSil
  7. mutlu exclusive design3 Aralık 2011 19:36

    Sıcak şarap belki biraz bizi gevşetir....

    YanıtlaSil
  8. senem cim
    parti ne zaman?
    tarifi yazmanı merakla bekliyorum
    ve
    sevgiler gönderiyorum

    YanıtlaSil