6/14/2011

kapı süsü

Bu sabah atölyede tamamladığım ve hemen kapıma taktığım kapı süsümü sizlerle paylaşmak istedim. İki parça olarak atölyede kesildi. Boyadıktan sonra üst kısım üzerinde dama stancil çalıştım. Alt kalp şeklindeki bölümdeki resimler gene atölyenin arşivinden.
 

Aslında bu bölüme 'hoşgeldiniz' yazısı da konabiliyor ama ben rakam koymayı tercih ettim. Tahtadan kesilen rakamları boyadım ve damalı bölüme yapıştırdım.
 

Dekopaj resim üzerinde tekrar hamur kabartma yaptıktan sonra sprey yarı mat vernik kullandım.
 
Posted by Picasa

3 yorum:

  1. Yine çok beğendim ben:) O tel detayına da bayılıyorum. Çok sevimli oluyor objeler. Ellerine sağlık.
    Bu telin bir adı var mı acaba, ya da kalınlığı nedir?

    YanıtlaSil
  2. mutlu exclusive design14 Haziran 2011 19:08

    teşekkürler serap hanım. Telin özel bir adı yok. Ben atölyeden kullandım.

    YanıtlaSil
  3. ben bunu çok beğendim güle güle kullan

    YanıtlaSil