4/06/2011

Şirince turu

Bugün sizlerle hep gezi notlarımı ve karelerimi paylaşmak istedim. Yaptığım takılara ve atölye çalışmalarına sonra tekrar döneceğim. O kadar çok yazmak istediğim şeyler var ki nereden başlasam bilemiyorum. Evet şimdi sıra Şirince'de. Burası hakikaten görülmeye değer bir yer. Daha öncede gitmiştim Şirince'ye. Bu sefer özel bir sebeple davetli olarak gittik. Güllü Konakların'da öğlen yemeğinde ağırlandık. Tek tek odaları gezdim ve ufak kareler aldım. Yemekler süperdi. Tekrar buraya gideceğim.

Beni sevindiren diğer husus ise Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın buraya el atarak bir bütçe ayırmış olması. Öncelikle Şirince'nin girişindeki kilise renove edilip tekrar ibadete açılacakmış. Ayrıca bu yörenin kalkınması ve daha iyi tanıtımı için de çalışılıyor. Belki de fazla tanıtım Şirince'nin aslını bozabilir. Bunları zaman gösterecek.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder