11/24/2010

Hannover/Hamburg gezimden kısa notlar



Evet nihayet bilgisayarım başına oturdum ve 9 günlük seyahatimde sizlerle paylaşmayı düşündüğüm tüm notlarımı, resimlerimi, sizler için topladığım yararlı olabilecek web adresimlerimi önüme döktüm ve evde kimseler yokken yazmaya başlıyorum. Hadi hayırlısı bakalım.

Aslında Hannover'e her zaman yılbaşına doğru ya da Noel zamanı giderdim ama bu sefer biraz daha erken oralardaydım. Aslında Noel öncesi daha güzel çünkü bir sürü hazırlıklar, telaş var ki görmeye değer. Ancak bunu yanında 'Sale'başlamadığı için tabii herşeyin fiyatı normal düzeyde. Aslında ben bu sefer pek alışveriş yapmak düşündesinde de değildim. Bulunduğum yer Hannover'e 17 km uzaklıkta Heisede diye bir yer. Sessiz, ormana yakın. Yani benim şu aralar aradığım tüm özelliklere sahipti. Hergün bolbol yürüyüş yapmaya çalıştım. Temiz hava ve oksijen, biraz da medeniyet işte...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder