7/12/2010

uzun bir aradan sonra tekrar merhaba

Tekrar herkese merhabalar,

Evet 15 gündür İstanbul'da olmam sebebi ile herşeye biraz ara vermiştim. Ailemin orada olması sebebi ile sık sık İstanbul yolu gözüküyor bana. ÖZellikle anne ve babalar yaşları ilerleyince bizlere daha çok ihityaç duyuyorlar.

Bu sefer gene takılar için malzemeler yeni objeler topladım. Resimler çektim. Hepsini yavaş yavaş bloguma yerleştireceğim.

Eskinin güzel Kadıköy'ünde girmediğim dükkan kalmadı. Caferağa'da nostalji yaptım çok yakın bir arkadaşımla... Ermeni Kilisesi'nin oradan başladık, havlucular, takı malzemeleri satan yerler, aktarlar ve güzel Antakya yemekleri yapan 'ÇİYA' da bir nefes alarak gezdik ve en sonunda da Hacı Bekir'den babama akide şekeri alarak turu tamamladık....

Tüm karışıklığına ve de kalabalığına rağmen İstanbul gene de çok güzel....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder