2/16/2015

sözün bittiği yer..






Her yazımı yazarken güzel başlasın diyorum haftamız ama öyle olaylar oluyor ki ne yazacağımı, paylaşacağımı şaşırıyorum.

Bugün sabahtan akşama kadar haberler ruhumu daralttı. Aslında seyretmiyordum uzun zamandır Türk kanallarında haberleri. İnanın memleketimin haberlerini bile yabancı kanallardan izliyordum. Kayıtsız kalmak bana göre değil ama artık negatif olaylardan kendimi uzak tutacağıma söz vermiştim.

Sosyal medyada takip edeceğimiz o kadar çok seçenek belirdi ki kendinizi hiç bir şekilde yaşananlardan uzak tutamıyorsunuz.

Sevgili Özgecan umarım ışıkla ilerlediğin yolunda meleklerin sana huzurla ebedi istiharatinde yardımcı olacaklardır. Benim için sözün bittiği yer....

Tıpkı babanın dediği gibi bu dünyanın sevgiye ihtiyacı var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder