1/19/2013

yaşamımızdaki yeni dengeler

Bugün canım yazı yazmak istedi görselleri sonra koyacağım blog'a.  Lodos havalar beni fena çarpıyor. Kafamı kaldıramıyorum.  Birden yıllar öncesine gittim bugün. Benim için Galatasaray Lisesi'ne gitmek, oradan mezun olmak çok büyük bir rüya idi. Çok çalıştım ama 1 puan ile giremedim Galatasaray Lisesine. O gün çok ağlamıştım ve kendi kendime yurt dışında ünivesiteye gitmeye söz vermiştim. Öyle de oldu.  Bizlere yüklenilmiş bazı sorumluluklar vardı. Üniversite okunacak, iyi bir kariyer, vs vs. Evet bunlar oldu arkasından aile kuruldu. Ama bu süreç o kadar çabuk geçti ki bir baktım benim pilimin bitiyor. Kariyer benim için çok önemliydi ama aile hayatı hele ki çocuklar olunca bu biraz zor yürüyor.







Şimdilerde sakin ve iş hayatından az çok uzaklaşmış bir hayat yaşıyorum. Bazen de soruyorum kendime bu doğru bir karamıydı diye.Ama aileme, ve hobilerime zaman ayırabiliyorum. Bunun için de evrene ve herşeye şükrediyorum. Şimdiler de gezi notlarımı toparlamaya çalışıyorum ve ara ara blog'umda da 'Seyahatname' altında sizlerle paylaşmaya çalışıyorum.  Bazı sevdiğim blogları gezerken benim gibi olan kişilerin büyük şehirlerden daha sakin ve denizkenarı yerlere yerleştikleri dikkatimi çekiyor. Yoğun hayat kariyerlerinde istedikleri yerlere gelip sonra  bu noktadan kendilerini geri çeken ve bambaşka hayatlara yelken açmişlar. Demek ki bu bir denge diye düşünüyorum. Hayatımızı gittkçe sadeleştiriyoruz. Tıpkı  giymediğimiz bir sürü elbise, giyeceklerle dolu dolaplarımızı temizlemek gibi. Hayatımızı da denge ile temizliyoruz ve bunu yaparken evren bize yardım ediyor.



 Herkese mutlu Pazar'lar....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder